23 i 24 września w Hotelu Polonia Palace odbyła się Konferencja Trendy Contact Center. Była to już 9 edycja tego wydarzenia organizowana przez Puls Biznesu, tym razem również przy partnerstwie Axium.

Według najnowszego raportu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu, branża Call Center liczy w Polsce ponad 160 dostawców, którzy łącznie tworzą aż 22 000 stanowisk. Tegorocznym celem Konferencji było wskazanie najnowszych trendów w zarządzaniu Contact Center i komunikacji z klientem.

Podczas dwudniowego spotkania prawie 30 prelegentów podzieliło się swoim wieloletnim doświadczeniem wywodzącym się z branży Call/Contact Center. Szczególną uwagę poświęcono konsultantom: ich motywacji i zaangażowaniu w wykonywaną pracę. Nietypowe case studies udowadniały zaś, że nieszablonowe podejście do klienta pozwala stworzyć z nim lepszą relację niż robi to standaryzowana komunikacja.

Axium zawsze z ciekawością przygląda się tendencjom w zmieniającej się komunikacji. Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję Trendów!