Firma Avaya, dostawca oprogramowania i usług do realizacji zintegrowanej i cyfrowej komunikacji, poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży w Polsce zunifikowanej platformy do komunikacji dla cyfrowych przedsiębiorstw, Avaya Equinox, która umożliwia komunikowanie się pracowników w spójny i jednolity sposób na wszystkich typach urządzeń: terminalach i salach wideokonferencyjnych, komputerach stacjonarnych i przenośnych, tabletach i smartfonach i bez względu na wybrany kanał komunikacji (wideo, komunikację głosową, chat, współdzielenie treści i plików). Platforma Equinox może też być w prosty sposób integrowana z aplikacjami biznesowymi, co umożliwia wzbogacenie ich o wbudowane funkcje komunikacyjne.
Innowacyjna platforma cyfrowa
Equinox to nowa, innowacyjna platforma cyfrowa firmy Avaya przeznaczona do komunikacji biznesowej. Umożliwia ona jednolite, spójne korzystanie z różnych kanałów komunikacji, takich jak wideo, telefon, chat, współdzielenie treści i plików itp., na wszystkich typach urządzeń: w stacjonarnych salach i terminalach konferencyjnych komputerach osobistych, tabletach i smartfonach. Equinox ułatwia pracę grupową zarówno wewnątrz firmy, jak i współpracę z podmiotami zewnętrznymi – klientami czy partnerami. Dzięki temu pracownicy mogą komunikować się znacznie łatwiej i szybciej, co znacząco zwiększa ich wydajność pracy.
Ułatwienie komunikacji
Stosowanie w firmie licznych, odrębnych mechanizmów komunikacji – takich, jak telefony, wideokonferencje, emaile, czaty itp. – powoduje, że ich obsługa jest zwykle skomplikowana, niejednokrotnie wymaga przerwania bieżącej czynności i opuszczenia bądź przełączania aplikacji, odnalezienia danych kontaktowych osoby, z którą należy się skontaktować itp., co bardzo komplikuje i spowalnia pracę. Dzięki pakietowi SDK Avaya Breeze Client SDK platforma Equinox może być w prosty sposób zintegrowana z dowolnymi aplikacjami biznesowymi firm trzecich umożliwiając wbudowanie w nie funkcji komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb różnych branż i różnych grup użytkowników. W ten sposób na przykład w aplikacji do zarządzania firmą może pojawić się przycisk „zadzwoń” umożliwiający bezpośredni kontakt z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar funkcjonowania firmy lub dany projekt, umożliwiając natychmiastowe skonsultowanie się z nimi w razie potrzeby. Takie podejście zdecydowanie przyspiesza i ułatwia pracę oraz obniża poziom stresu pracowników.
Grzegorz Pieńkosz, inżynier sprzedaży, Avaya Poland:
„Komunikacja ery cyfrowego przedsiębiorstwa jest czymś więcej niż tylko połączeniem różnych metod komunikacji i urządzeń oraz uproszczenie dostępu. We współczesnej gospodarce zasadnicze znaczenie zyskuje możliwość pełnej integracji narzędzi do komunikacji z aplikacjami biznesowymi, możliwość ich kontekstowego wykorzystywania oraz swobodnego kształtowania interfejsu użytkownika. Avaya Equinox jest rozwiązaniem korzystnym zarówno z punktu widzenia pracowników, jak i działów informatycznych przedsiębiorstw na całym świecie, oferowanym przez firmę, której wizja, profil i wiedza pozwalają kształtować przyszłość nowoczesnej komunikacji”.
Źródło: Avaya