Niemiecka firma innovaphone jest wiodącym dostawcą telefonii IP dla klientów biznesowych. Dojrzałe technicznie rozwiązania innovaphone to wynik wieloletniego doświadczenia firmy na światowych rynkach.
Rozwiązania innovaphone określane są jako Unified Communications, ponieważ zostały zaprojektowane jako systemy pracujące w oparciu o sieć pakietową. W dobie globalizacji coraz więcej przedsiębiorstw posiada swoje oddziały w wielu różnych miastach, krajach a nawet kontynentach.
Łączenie oddziałów z rozwiązaniem telefonii IP i Unified Communications. Integracja wszystkich procesów biurowych możliwa jest dzięki systemowi telefonicznemu VoIP innovaphone PBX, już dla nawet dwóch oddziałów, do praktycznie nieograniczonej liczby lokalizacji danej firmy.
Korzyści systemów telefonicznych VoIP innovaphone PBX
- modularna budowa i prosta wymiana. System telefoniczny VoIP innovaphone PBX ma budowę modularną i może być elastycznie rozbudowywany zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów. Wszystkie moduły działają na bazie tego samego oprogramowania i we wszystkich lokalizacjach i oddziałach firmy zainstalowane są te same urządzenia końcowe.
- odpowiednie dla oddziałów różnej wielkości. Technologia IP innovaphone umożliwia integrację rozproszonych lokalizacji bez względu na ich wielkość oraz odległość między sobą. W przypadku mniejszych instalacji poszczególne telefony IP mogą być rejestrowane bezpośrednio w centrali systemu telefonicznego VoIP. Wszystkie systemy i urządzenia korzystają z tego samego systemu operacyjnego oraz tych samych aplikacji i funkcjonalności we wszystkich oddziałach i lokalizacjach.
- Oszczędzanie zasobów. Rozwiązanie Unified Communications może zostać zainstalowane centralnie w głównej siedzibie firmy i dostępne będzie w tym samym wymiarze we wszystkich oddziałach. Model ten gwarantuje elastyczną obsługę ruchu telefonicznego w firmie. Poszczególne oddziały mają bezpośredni dostęp do bazy danych adresowych. Alternatywnie rozwiązania zunifikowanej komunikacji mogą działać niezależnie w lokalizacjach i w razie potrzeby powielać swoje dane z centrali.
- Żadne połączenie nie pozostaje bez odpowiedzi. Grupy docelowe w połączeniach telefonicznych mogą zostać utworzone w dowolnych oddziałach i lokalizacjach. Obsługa centrali Hotline może składać się z użytkowników wielu różnych oddziałów.
- Współpraca globalnych zespołów. Praca z funkcjami Unified Communications staje się szczególnie efektywna, gdy są one używane w różnych lokalizacjach. Pracownicy firmy oraz partnerzy handlowi potrzebują niezawodnych rozwiązań komunikacyjnych w celu szybkiej i skutecznej wymiany informacji.
- Niezawodność rozwiązania Unified Communications. Dla zwiększenia stabilności systemu i wykluczenia niepotrzebnych przestojów w funkcjonowaniu centrali wykorzystuje się systemy redundantne. W rozwiązaniu Unified Communications systemy telefoniczne VoIP są tak skonfigurowane, iż mogą się nawzajem zastąpić. Zastosowanie rozwiązania redundancji zwiększa niezawodność całego systemu do maksimum.
- Możliwość rozbudowy bez ograniczeń. W przypadku bardzo dużych instalacji rozwiązania Unified Communications platformy systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX oraz bramki mogą zostać rozdzielone.
- Optymalna organizacja czasu pracy w podróży. Koncepcja „One Number” dostępna w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX umożliwia użytkownikom mobilnym wykonywanie i odbieranie połączeń z jednego przydzielonego im w centrali VoIP numeru wewnętrznego. W ten sposób pracownik przebywający w podróży lub w firmie, ale poza swoim miejscem pracy, jest za pomocą Unified Communications Client myPBX w każdym momencie osiągalny dla swoich klientów.
- Instalacja ściśle zintegrowana z systemem telefonicznym VoIP. Oddziały, które nie posiadają własnej centrali PBX, mogą zostać podłączone bezpośrednio do centralnego systemu telefonicznego. Wymagane jest jedynie stabilne i bezpieczne łącze IP.