Oferta

Poznaj nasze produkty

Centrale telefoniczne

Serce każdego systemu telefonicznego, które umożliwia wykonywanie połączeń z wykorzystaniem telefonii IP oraz kontrolę nad przepływem danych.

Telefony IP i konferencyjne

W naszej ofercie znajdują się telefony analogowe, cyfrowe oraz IP wiodących marek wybieranych przez największe firmy: Polycom, Cisco, Yealink, Gigaset Pro, Snom, Grandstream i wiele innych.

Słuchawki nagłowne i rozwiązania bezprzewodowe

Oferujemy profesjonalne słuchawki nagłowne wiodących producentów: Axtel, Jabra, Plantronics, Sennheiser oraz rozwiązania dla MS Lync.

Wideokonferencje

Realizujemy zarówno zaawansowane, jak i proste systemy wideokonferencji. Dobieramy rozwiązania dla biznesu każdej skali.

Telekonferencje

Jedna z najbardziej efektywnych kosztowo form komunikacji. Prosta we wdrożeniu i obsłudze, umożliwia grupowe omawianie zadań i projektów bez konieczności podróżowania i fizycznej obecności wszystkich zainteresowanych stron.

Aranżacja sal konferencyjnych

W naszym portfolio znajdują się również rozwiązania wideokonferencyjne, projektory, mikrofony, kamery, monitory / wyświetlacze oraz wiele innych.

Systemy sieciowe i bezpieczeństwo danych

Dobrze dobrane i skonfigurowane systemy sieciowe pozwalają w bezpieczny sposób zbierać, przechowywać i przetwarzać dane.

Tablice interaktywne

Tablica interaktywna (np. SMART Board) to powiększony, interaktywny odpowiednik tradycyjnych monitorów i projektorów. Z uwagi na swój rozmiar doskonale nadaje się do pracy zespołowej czy przeprowadzania prezentacji biznesowych.

Serwery

Serwer jest centralnym punktem każdej sieci firmowej, który pośredniczy w sprawnym przekazywaniu danych. Ponieważ przechowywane na nim informacje często mają ogromną wartość dla przedsiębiorstwa, firmowy serwer powinien być przede wszystkim stabilny i bezpieczny.


Digital Signage

Digital Signage to współczesna alternatywa dla tradycyjnych nośników reklamowych, takich jak banery czy billboardy.

System Call Center

Systemy call center odpowiadają za inteligentne przydzielanie połączeń przychodzących oraz integrację kanałów komunikacji takich jak telefonia IP, e-mail czy web czat w celu sprawnej realizacji wspólnych celów firmy.


Nagrywanie rozmów w centralach telefonicznych

Wykorzystywane przez nas oprogramowanie firmy OrecX pozwala nagrywać zarówno głos, jak i obraz z urządzeń, na których pracują konsultanci.

Zainteresowaliśmy Cię?

Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, a nasi specjaliści pomogą dobrać najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy.

Axium, jako integrator, dostawca i wdrożeniowiec rozwiązań ICT dla biznesu jest obecny na rynku teleinformatycznym już od kilkunastu lat. 

Axium sp. z o.o. sp.k.
Mokotów BOX
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa

TOP