Zgłoszenie serwisowe/reklamacyjne

Jeśli Twój produkt jest na gwarancji – uzupełnij formularz i kliknij przycisk „Wyślij”.

W odpowiedzi otrzymasz od nas instrukcję dalszego postępowania.

*Masz wątpliwości czy Twoje urządzenie jest na gwarancji?

Zanim wypełnisz formularz skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia statusu gwarancyjnego produktu.

Wyślij nam wiadomość zawierającą numer faktury zakupu lub jej skan (wymagane) oraz numery seryjne urządzenia na serwis@axium.pl a w odpowiedzi dostaniesz informację czy Twoje urządzenie jest na gwarancji czy może już upłynęła.

Uzupełnione  dane adresowe zostaną wykorzystane do zwrotu reklamowanego produktu. Jeżeli adres zwrotu ma być inny niż wskazany w poniższym formularzu, prosimy o zawarcie takiej informacji w opisie zgłoszenia serwisowego.

Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało przesłane.